Promovirana knjiga prof. dr Rifata Klopića „MARKETING – mogućnosti etičke primjene“ 29. septembar 2010. godine

          U promoviranju knjige prof. Klopića učestvovali su novinar – publicista Zekerijah Smajić, prof. dr. Nenad Brkić koji je u rezenziji knjige i u svom nastupu istakao da se radi o dragocijenom i za našu stvarnost prijeko potrebnom djelu iz oblasti etike u savremenom poslovanju. Autor se upustio u istraživanje možda jednog od najtežih pitanja u marketingu koje do sada nije dovoljno analizirano i naučno objašnjeno. Obuhvativši sve najvažnije aspekte vezane za etiku u marketingu, naučnom serioznošću i rijetkom senzibilnošću autor nam je podario jedno od vrjednijih djela iz područja modernog poslovanja na našim prostorima, pa i šire.

Prof. dr. Milenko Dostić je rekao da je ovo je do sada najbolja moralno-filozofska studija o marketingu za koju zna. Knjiga predstavlja izvanredan naučni doprinos teoriji i praksi marketinga. Radi naglašene etičnosti i humanosti, ideje i prijedloge iz ove knjige trebalo bi u poslovnoj i društvenoj zajednici kontinuirano promovirati i snažno podupirati.

Na kraju promocije auditoriju se obratio i autor koji je istakao da ja rad na ovoj knjizi trajao petnestak godina, da se nada da će budućim generacijama služiti kao udžbenik i putokaz ka etičnosti i humanosti u poslovanju, marketingu, nauci uopće.

 


Promovirana knjiga prof. dr Rifata Klopića „MARKETING – mogućnosti etičke primjene“  29. septembar 2010. godine